Saturday, November 28, 2009

My Life...The Day Is Today...




Alhamdulillah...hari ini saya telah temui sesuatu yg saya cari2 selama ini. Entah macam mana hati saya telah terbuka dgn bisnes ini setelah diajak oleh seorang kawan. Bisnes yg bolah menjana income sehingga 6 angka sehari. Wowww....saya macam tak percaya...tapi setelah bertemu dgn mereka2 yang telah berjaya dan bergelar jutawan, saya tekad utk menjadi seperti mereka. Kenapa mereka boleh lakukan??? Kenapa tidak saya??? Apa bezanya saya dgn mereka??? Ada yang menjadi jutawan hanya berbekalkan sijil SPM, technician kilang dan bekas mat rempit. Apa yang menjadikan mereka semua lebih berjaya dari saya...pelajaran??? Tidak...bezanya mereka telah lebih dahulu menunjukkan tekad dan usaha yang bersungguh2 untuk berjaya dalam hidup. Mereka bersungguh2 menjalankan bisnes ini tanpa menoleh ke belakang lagi. Hasilnya...mereka adalah jutawan dan saya??? Hari ini saya telah mulakan langkah untuk menjadi seperti mereka. Lambat ke...cepat ke...saya tak kisah. Yang penting saya ingin jadi jutawan. Terima kasih kpd sahabat yg telah memperkenalkan bisnes ini kpd saya dan juga rakan2 bisnes yg lain yg memberi tunjuk ajar serta semangat dlm usaha saya utk menjadi jutawan. Rahsia buat duit tiap2 hari dan mencapai impian kpd segala impian saya iaitu FINANCIAL FREEDOM...

No comments:

Post a Comment